Cart 0

Glute bridge – hvordan gjøre det og hvordan unngå kramper i hamstrings?

Glute bridge Styrketrening

Glute bridge er en fundamental øvelse for å få rumpa til å fungere skikkelig, noe den MÅ gjøre for trygg og effektiv trening.
Mange gjør den derimot feil og ender heller opp med kramper i hamstrings eller overaktiv korsrygg. La oss se på hvordan den skal utføres og hvilke fundamentale feil du må korrigere! https://www.youtube.com/watch?v=3T-39544KfA Vil du ha mer inngående informasjon og opplæring rundt trening av setemuskulatur og øvrig trening, ta en titt på kurset der jeg har samlet ALL min kunnskap og erfaring av trening gjennom et helt liv. Du og andre skal kunne lære seg det jeg kan, på en lettfattlig måte som vil spare deg for år med leting og frustrasjon, for å finne noe liknende, om det i det hele tatt finnes. Jeg har alltid savnet dette, og siden jeg ikke fant noe av den kvalitet jeg søkte, lagde jeg et slikt system selv. Nå kan du få eie og lære det, til en brøkdel av tiden og prisen jeg har investert. Velbekomme! Om du liker videoen og unner andre denne kunnskapen, så del den med dine venner og familie som er opptatt av trening og helse. Alle fortjener en best mulig trent kropp og liv, så del det du selv synes er bra med folk du er glad i. Facebook, twitter, osv. Gjør det og lev det!


Older Post Newer Post


Leave a comment

Please note, comments must be approved before they are published